Nog drie dagen... - Reisverslag uit Accra, Ghana van Floor Beek - WaarBenJij.nu Nog drie dagen... - Reisverslag uit Accra, Ghana van Floor Beek - WaarBenJij.nu

Nog drie dagen...

Door: Floor

Blijf op de hoogte en volg Floor

04 Mei 2006 | Ghana, Accra

Zondagavond om negen uur savonds ben ik gelukkig weer veilig in Ghana aangekomen. Ik ben door iedereen heel enthousiast ontvangen en voor de nieuwe vrijwilligers was ik een soort van legende geworden omdat ik maar niet terug kwam. Het is vreemd om hier te zijn met allemaal nieuwe vrijwilligers, ik ken alleen Adam en Penny. Ik heb ook twee nieuwe huisgenoten, Johanna en Pim uit nederland en echt super coole mensen, helaas ga ik zondag al weer weg... Ik werk deze week niet want ik heb het heel druk met mijn laatste dingen kopen, zien en mensen gedag zeggen. Dat is ook heel leuk, dat ik toch meer mensen (lokalen) ken dan ik eerst dacht. Morgen of overmorgen komt Caroline even naar the hills, zij zit nu namelijk alweer voor bijna twee maanden in Kasoa. Ik kijk daar heel erg naar uit want dan kan ik nog even knallen voordat ik wegga.
Aan de ene kant wil ik hier heeeeeeeeeel graag blijven. Ik ben echt om mijn hostfam gaan geven en ik denk dat het een moeilijk afscheid wordt. Maar wees niet bang hoor, want ik kom wel naar huis, het is nu wel lang genoeg geweest denk ik en ik heb ook helemaal niets met de nieuwe vrijwilligers (behalve mijn huisgenoten en nog twee andere ofzo).
Aan de andere kant wil ik dan ook weer heel graag naar huis, omdat ik iedereen mis en benieuwd ben naar alle studie verhalen en nieuwe vrienden en naar hoe het met iedereen gaat enz.
Als laatste wil ik iedereen bedanken die mij heeft aangemoedigd en gesteund. Ik ben heel blij dat ik hierheen ben gegaan en alles heb gedaan zoals ik het gedaan heb. Nu weer terug naar nederland en in de kou weer doorgaan met feestvieren!!! En dan eindelijk (hopelijk) in September beginnen met studeren...

Tot over drie dagen!!!!

Oldy en Boldy: bedankt!!!

Veel liefs,

Floor.

ps: I LOVE GHANA!!!!!

  • 04 Mei 2006 - 12:57

    Henk:

    Klinkt leuk en tot binnekort!

  • 04 Mei 2006 - 16:07

    Steph:

    Kou? Die is hier niet te vinden hoor flo :-p Lag vandaag heerlijk op t strand! Heb zin om je weer te zien!! Tot snel dikke kus steph

  • 05 Mei 2006 - 15:29

    BOOOOOO:

    Hey Clo! Heb echt zin om je weer te zien, meines kleines schwestertje,nou ja, klein... EN! Ik ga ook misschien naar Ghana deze zomer! Heb gesolliciteerd voor een reis bij een stichting en ben uitgenodigd voor een gesprek! haha, straks kan ik in jouw voetsporen treden! Tot maandag! Net niet de laatste dag een ongeluk krijgen he.
    xx

  • 07 Mei 2006 - 15:54

    Ellen Vriend:

    Hoi floor, en prettige reis gehad met mijn broertje Pieter. Ik geloof dat hij half Afrikaans is geworden en nooit meer thuis komt. De twee nichtjes herkennen hem in ieder geval maar moeizaam op de foto's. Het zal wel even wennen aan het gestructureerde Nederland zijn.....rechte wegen zonder hobbels, winkels met teveel keuzemogelijkheden en een beetje koud. Veel succes in Nederland! groetjes de zus van Pieter.

  • 08 Mei 2006 - 19:12

    Big Bro Mardy:

    Hee sizzy! Ik ben ook weer in Nederland! tot morgen!

  • 11 Mei 2006 - 10:48

    Niels:

    heee kom je eindelijk weer terug :D begon al saai te worden zonder je:P

    dikke kus en tot zo

  • 11 Mei 2006 - 10:50

    Zooo:

    zat ff die foto's te bekijken en het zit er echt zoooooo indrukwekkend uit!Ben zooooo jaloers wel veilig terugkomen he xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ghana, Accra

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

11 Mei 2006

Holland!!

04 Mei 2006

Nog drie dagen...

26 April 2006

Djenné

22 April 2006

Groeten uit Timboektoe!

07 April 2006

Mali
Floor
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 165
Totaal aantal bezoekers 17237

Voorgaande reizen:

13 November 2005 - 13 November 2005

Mijn eerste reis

Landen bezocht: