vertrek - Reisverslag uit , van Floor Beek - WaarBenJij.nu vertrek - Reisverslag uit , van Floor Beek - WaarBenJij.nu

vertrek

Door: Floor

Blijf op de hoogte en volg Floor

13 November 2005 | ,

Zo, alles is ingepakt en ik ben zelf nu ook bijna klaar om te gaan. Deze week lekker gefeest om nog eens goed afscheid te nemen van iedereen en elke keer extra lang gedouchd om te onthouden hoe fijn warm water is(wat ze daar kennelijk niet hebben). Mijn vliegtuig vertrekt om 14:20 uur, dus ik heb mog wel even tijd om op schiphol wat leuke see buy fly dingen te kopen. Ik ben heel zenuwachtig maar kan ook weer niet wachten om Ghana nu eindelijk van dichtbij te zien.
Ik ga jullie allemaal ontzettend missen en ik zie jullie weer over drie maanden! Tot op valentijnsdag!!!

kus,

Floor.

  • 13 November 2005 - 11:09

    Tim:

    hmm heb je net gesmst maar toch nog maar een keer: echt heel veel plezier en vergeet ons hier niet! liefs xx

  • 13 November 2005 - 11:43

    Eef:

    hey floooor, nou meid egt onwijs veel plezier! je bent vast goed met kleine negertjes:). we hebbe net gelijk gespeeld tegen katwijk was een beetje jammer maja. ben benieuwd naar al je wilde verhalen zo snel ze komen! veel plezier!!! kus

  • 13 November 2005 - 17:12

    Annefleur:

    enjoy!!! kusje annefleur. Je Kenia partner:-P!!!

  • 13 November 2005 - 18:12

    Merel:

    flowie, heel veel plezier in ghana en rustig aan met alle hunky negers he! we mailen enzo wel om elkaar op de hoogte te houden! kus

  • 13 November 2005 - 18:27

    Kay:

    Hee Floortje! Nu bijna in ghana of je bent er zelfs al (weet niet hoelang het vliegen is..) Spannend! :D Echt ontzettend veel plezier daar! Ben benieuwd naar de verhalen! Liefs en Kus Kay

  • 13 November 2005 - 19:35

    Mama:

    Nou Floor dat was stressen met die ellelange incheck-rijen. Maar ik neem aan dat je op tijd was want je had nog drie kwartier toen ik wegging. Ik was te laat voor het concert, maar precies op tijd om te kunnen aanschuiven voor het tweede stuk. Alleen ben ik in alle haast daarna, je weet wel met het rijden en terugbrengen van alle instrumenten mijn viool vergeten, Ik hoop maar dat ik hem gauw terug heb. Nu meid ik hoor gauw van je, Mam

  • 13 November 2005 - 19:55

    Gietje:

    Dag Floor ik hoop dat je een goede reis hebt gehad en dat je eerste indrukken positief zijn.Ik vind je echt "n kanjer dat je je daar gaat inzetten.
    Ik hoop dat je een goede tijd hebt en kijk uit naar je berichten. Je komt dus over 3 maanden terug .Is dat voor vacantie of is dat een verplichte break?
    veel succes.gietje

  • 13 November 2005 - 20:52

    Em:

    Hey Floww! Je zal nu wel ongeveer aangekomen zijn daar! Hoop dat alles daarna ook goed gaat! Was gezellig om je gisteravond nog even te zien! Zet al je verhalen maar allemaal op deze site, dan blijven we lekker op de hoogte hier!! Nja lieverd, veel plezier, maak er wat van, en tot over lang! :( :)
    Kus Em

  • 13 November 2005 - 22:43

    Jan:

    Hoi Floor, bedankt voor je mailtje: ik ga het volgen! Het lijkt me hardstikke spannend, maar ook erg leuk. Misschien regent het er bij wijze van douche ter afwisseling wel 's warm daar in Ghana ('t is dan wel anders maar toch nat èn warm) Ik hoop dat je veel van je kan laten lezen en zien (fotootjes erbij?) In ieder tot in februari!

  • 14 November 2005 - 12:49

    Steph:

    Flo! Had je toch mn email niet toegevoegd he :-p haha! Mis je wel al! Met wie moet ik nu op dinsdag lekker lunchen? Heeeel veel plezier en kijk uit naar de eerste verhalen!
    Dikke kus

  • 15 November 2005 - 00:30

    Rinze:

    ej floor
    veel plezier daar in ghana

    ik hoorde nog iets van je afscheidsfeest, maar toen dat begon kwam ik net thuis van d e avond daarvoor ;) dus was ik maar niet meer gekomen

    ik zie je vast nog wel als je terug bent
    gr dk rinze

  • 15 November 2005 - 07:58

    Floor:

    heey floor!! heel veel plezier daar in ghana! hoop dat het aan je verwachtingen voldoet. ik kan niet wachten op je welkoms feest!!:P liefs floor!

  • 15 November 2005 - 08:40

    Tony&Ton&Jochem&Merel:

    Heeeeej wisten niet eens dat je Africa ging bezoekuh. Wordt vast stikkuhleuk. We houden virtueel contact en volgen je belevenissen. Ennuh: al dat wassen is slecht voor je vel hoor. Als je het warm hebt is er vast wel een grote negroman om je met een pallumblaadje koelte toe te wuiven. Help beter asdat doesjun. Groeten uit UITHOORN

  • 15 November 2005 - 22:19

    Veronique/hans/juliëtte/philip/ferdinand:

    we weten dat je er nu bent aangekomen. je zal er wel geen warm water hebben maar warm is het er wel, compenseert dat koude water tenminste. we hopen dat je een leuk gastgezin hebt getroffen maar dat horen we vats wel van je. Heb jij nog de juiste site van bar voor ons. is wel leuk hoor om zo met je nichtjes all over the world te contacten. Deden we niet in den haag raar hé! Succes meiske en horen snel van je. XXX

  • 16 November 2005 - 10:05

    Sanne:

    Hi Floor,
    Ben je goed aangekomen?
    Ik wens je heel veel plezier daar en wel voorzichtig doen he!!
    Kus Sanne

  • 16 November 2005 - 19:04

    Loes:

    Yoow floow!! Hoest nu daar? Eerste dagen beetje overleefd? Hoop dat je het naar je zin hebt maar dat zal vast wel! Wel veel van je laten horen he!! Tot snel!! (=lang) Dikke kuss loes

  • 16 November 2005 - 19:52

    Piek:

    Hey die Flow!Heel veel plezier tussen de negertjes:P en kan j foto's op deze site zette?zou leuk zijn!dikke kus uit t koude NL.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: ,

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

11 Mei 2006

Holland!!

04 Mei 2006

Nog drie dagen...

26 April 2006

Djenné

22 April 2006

Groeten uit Timboektoe!

07 April 2006

Mali
Floor
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 113
Totaal aantal bezoekers 17245

Voorgaande reizen:

13 November 2005 - 13 November 2005

Mijn eerste reis

Landen bezocht: